Технічний паспорт

Технічний паспорт це загальноприйнятий та належно оформлений згідно чинного законодавства документ, який розробляється та затверджується інженером з технічної інвентаризації, містить загальну інформацію про об’єкт нерухомості (адреса, площа, власник, право власності), технічні характеристики (схема розташування споруд, експлікація приміщень, опис будівель) та відомості щодо суб’єкта господарювання, який здійснив технічну інвентаризацію. Технічний паспорт розробляється інженером з технічної інвентаризації на основі отриманих даних після проведення обстеження та зняття замірів будівлі спеціальним обладнанням.

Необхідність проведення технічної інвентаризації:

  • для введення в експлуатацію об’єкту закінченого будівництва (для подальшої подачі декларації про готовність до експлуатації об’єкта);
  • для державної реєстрації права власності на об’єкт закінченого будівництва;
  • для державної реєстрації права власності на об’єкт, що утворився в результаті об’єднання або поділу споруди;
  • для введення в експлуатацію об’єктів закінченого будівництва після проведення реконструкції, реставрації, капітального ремонту, переоснащення, в результаті отриманого дозволу на початок виконання будівельних робіт;
  • для проведення нотаріальних дій(запитів), в тому числі при зміні власників;
  • для отримання експертної оцінки щодо об’єкту нерухомого майна;
  • для розроблення та погодження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості);
  • для здійснення поточної інвентаризації за бажанням власника/замовника (термін дії технічного паспорту складає 1 рік відповідно до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна від 15.01.2019р.)
  • інші причини за бажанням замовника/власника.

Перелік документів для укладення договору з проведення тех.інвентаризації та розробки технічного паспорту:

  • Для фізичних осіб: ідентифікаційні документи власника/замовника (паспорт, код)
  • Для юридичних осіб: ідентифікаційні документи власника/керівника підприємства (паспорт, код), наказ/протокол засідання зборів/рішення учасників товариства/тощо  на уповноваженого підписанта/керівника підприємства, витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на юридичну особу; наказ про призначення уповноваженої (довіреної) особи представляти інтереси підприємства, ідентифікаційні документи уповноваженої особи (паспорт, код)
  • Підтверджувальний документ права власності або права користування земельною ділянкою;
  • Правовстановлюючі документи на нерухоме майно для проведення реконструкції/переобладнання/переоснащення/капітального ремонту, тощо;
  • Технічний паспорт (у разі проведення попередньої технічної інвентаризації)
  • Дозвільні документи на початок будівництва/проведення реконструкції/ переобладнання/переоснащення/капітального ремонту;
  • Запит нотаріуса;
  • Довіреність та ідентифікаційні документи довіреної особи (паспорт, код).

Відповідно чинного законодавства України технічна інвентаризація  нерухомого майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають в своєму штаті один або декілька спеціалістів окремих видів робіт та послуг, що пройшли професійну атестацію у Міністерстві розвитку громад та територій України та отримали кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Коментар чи запитання
  1. says:

    Требовалось в срочном порядке получить техпаспорт на недвижимость из-за изменения собственника. Заниматься этим самостоятельно совершенно не было времени. Очень довольна работой компании, которые даже взяли меня по огромной просьбе вне очереди и быстро собрали все документы. Спасибо за оперативность и лояльное отношение к клиенту!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*