Оформлення права власності

Оформлення права власності на квартиру
Оформлення права власності на квартиру
Працюємо з об'єктами первинного та вторинного ринку. Ціну називаємо до початку співпраці, всі фінансові та інші умови фіксуються у договорі.
Перейти

Власник землі має право розпоряджатися земельною ділянкою на 100% лише після процедури приватизації (оформлення права власності). Це є обов’язковою умовою для того, щоб мати можливість продавати, здавати в оренду землю, а також вирішувати інші завдання. Наприклад, без такого статусу закон забороняє починати на земельній ділянці забудову, тобто його функціональність дуже обмежена, а часто повністю втрачається — все залежить від конкретної ситуації.

Технічно процедура приватизації вважається завершеною на той момент, коли на сайті Мін’юсту України (він знаходиться за адресою usr.minjust.gov.ua) з’являється відповідний запис про рішення держреєстратора щодо конкретної ділянки.

Хто оформлює право власності

Оформлення документів на право власності здійснюється або через найближчий (зручний за розташуванням) ЦНАП – він Центр надання адміністративних послуг – або через нотаріуса. Збирати всю інформацію для взаємодії з ними можна як самостійно, так і за допомогою посередників.

Наша компанія пропонує вам посередницькі послуги, які заощадять чимало часу, сил і нервів — ви мінімально візьмете участь у процесі і уникнете безлічі помилок, з якими особливо часто стикаються новачки.

Можливо, вам також буде корисно: “Узаконити реконструкцію нерухомості”

Скільки часу оформляється право власності

Багатьох хвилює термін оформлення права власності, але ця процедура не триває багато часу. Після збору всіх документів та звернення до держреєстратора запитувати рішення та свідоцтво можна через п’ять робочих днів. Рішення також розміщується на сайті Мін’юсту і вже у такому вигляді має повну юридичну силу. Роздрук свідоцтва у паперовому варіанті не є обов’язковим, але якщо воно потрібне, це легко можна зробити.

Як оформити право власності та отримати витяг з реєстру нерухомого майна

Якщо коротко, то кроки для оформлення власності виглядають так:

  • збирання документів для оформлення права власності (див. нижче повний список);
  • звернення до ЦНАП або нотаріуса для запуску процесу оформлення;
  • очікування 5 робочих днів для отримання рішення;
  • запит результатів — зазвичай, достатньо переконатися, що вони з’явилися на сайті Мін’юсту.

Оскільки перший пункт є одним із найскладніших, про нього розповімо трохи докладніше.

Необхідні документи для оформлення нерухомості у реєстрі нерухомого майна

Юридичне оформлення права власності передбачає підготовку пакета документів. До нього входять:

  • виписка про об’єкт нерухомості з ДЗК (Державного земельного кадастру) – у деяких випадках вона не потрібна;
  • оригінал та копія паспорта самого заявника;
  • оригінал та копія ІПН (ідентифікаційного паспорта);
  • чек про сплату адміністративного збору;
  • документ, що підтверджує право власності заявника щодо земельної ділянки;
  • довіреність скоєння відповідних дій, якщо оформленням займається сам власник, яке представник;
  • оригінал та копія паспорта, а також ІПН представника (за потребою).

Як підтвердження власності можуть бути різні документи. Це договір купівлі-продажу або договори дарування, а також свідоцтво про спадщину, певні рішення суду. Оскільки людині, яка стикається з такими завданнями рідко, у цьому непросто розібратися, багатьом і знадобиться допомога в оформленні права власності. Фахівці допоможуть підготувати всі документи, перевірять їх на наявність помилок і розкажуть, що виправити, якщо виникне така необхідність.

Заява, яка також відноситься до пакету обов’язкових документів, не потрібно готувати заздалегідь. Воно роздруковується дома (в ЦНАП чи в нотаріуса). Там же заявник його підписує, тому про цей пункт можна не думати, в даному випадку збираються лише основні документи.

Читайте також: “Оцінка будинку чи квартири”

Вартість послуг оформлення права власності

Оскільки відсутність права власності на землю значно обмежує можливості власника, у багатьох випадках цю процедуру потрібно провести швидко, чітко та без помилок, витративши на участь у ній мінімум часу та сил. Ось чому послуги фахівців, які беруть на себе більшість питань, так потрібні. Вартість їхньої роботи залежить від компанії, міста та інших факторів. Ми пропонуємо одне з найвигідніших рішень у Києві – ціни, доступні кожному. А ще ви завжди можете розраховувати на безкоштовну консультацію.

“Консалт Івест Буд” – це великий досвід у питаннях оформлення права власності на земельні ділянки. Наша команда займається цими та суміжними питаннями на найвищому рівні та пропонує кожному клієнту оптимальні умови співпраці. Звертайтеся – ми вам допоможемо!

 

Коментар чи запитання
  1. says:

    Уже дважды обращались для оформления права собственности на землю. Поскольку у самих нет времени заниматься этим вопросом, “Консалт Инвест Буд” очень выручают. Радует бесплатная консультация и профессионализм юристов. В первый раз была небольшая заминка по времени — но это не со стороны компании, поэтому продолжили сотрудничество и не пожалели.

Коментарі закриті.