Зареєструвати право власності на нежитлове приміщення

Назва замовлення:

Оформлення права власності на нежитлове приміщення

Нежитловим приміщенням називають будівлю, яка не входить до складу категорії житлофонду. Найчастіше такі об’єкти використовують у комерційній діяльності – здають під магазини, склади, офіси. Грамотне оформлення нерухомості дозволяє продавати її, дарувати, обмінювати, здавати в оренду або оформляти під ведення комерційної діяльності.

Потрібна кваліфікована допомога у підготовці документів, оформленні прав ? Вигідні умови співпраці пропонує компанія Консалт Івест Буд. Наш офіс знаходиться у Києві, але співпраця можлива з жителями інших міст. Просто залиште заявку через сайт або зателефонуйте нам.

Вартість – від 4000 грн., терміни реєстрації – від 5 днів

Пропонуємо швидке оформлення права власності на нежитлове приміщення із гарантією результату. Стандартно процедура займає від 5 днів, але можливим є прискорений порядок її проведення. Ціна послуги складає від 4000 гривень. Також ви будь-якої миті можете звернутися до нас за безкоштовною консультацією.

Як зареєструвати право власності на нежитлове приміщення

За законом України право власності на нежитлові приміщення з’являється одразу після проведення процедури реєстрації з метою підтвердження факту володіння. Власник може зробити дозвіл, подавши заяву до відповідних державних інстанцій та оформивши папери з печатками, підписами.

Результат оформлення прав власності – витяг із Державного реєстру. Вона є документом, що має повну юридичну силу та є підтвердженням оформлення власником прав власності, внесення даних про це до загального реєстру. Оформлення виписки – підсумковий етап реєстрації прав власності.

Які документи підтверджують право власності на нежитлове приміщення

Підходять такі документи для реєстрації права на нежитлове приміщення:

  • свідоцтво про оформлення спадщини;
  • виписка із держреєстру;
  • заповіт;
  • свідоцтво про державну реєстрацію прав власності на нежитлові приміщення;
  • рішення суду;
  • інвестдоговору та супутня документація;
  • договори дарування, міни, купівлі, продажу.

Де можна зареєструвати право власності на нежитлові приміщення

Реєстраційні дії з майна, що у нежитлових фондах, проводяться в державного, приватного нотаріуса чи держреєстратора. При нотаріальному засвідченні угоди майбутній власник може одразу оформляти та реєструвати майнові права. Відвідувати інші інстанції не потрібно.

Якщо виникають питання, немає бажання проводити всі роботи самотужки, варто звернутися за допомогою до юристів. Вони проведуть реєстраційні операції, оформлять витяг та інші документи. Ви станете повноправним власником у мінімальні терміни, без зайвих витрат часу та сил.

Читайте також: “Оцінка будинку чи квартири”

Ціна та строки реєстрації нежитлового приміщення

Вартість та строки реєстрації можуть бути різними. Ці параметри залежать від:

  • площі об’єкта;
  • його розташування;
  • наявності необхідної техдокументації.

Ціни на послугу в Києві та області стартують з позначки 4 тис. грн. Терміни – від 5 робочих днів, але є прискорений порядок, він коштує дорожче. Усі деталі уточнюйте у спеціалістів, обов’язково опишіть обставини справи та повідомте співробітника інформацію про бажані терміни реєстраційних дій.

Необхідні документи для реєстрації права власності на нежитлове приміщення

Документи для оформлення права власності на нежитлове приміщення:

  • правовстановлюючі папери, що підтверджують наявність прав на майно;
  • установча документація для юридичних осіб та ІПН для фізосіб;
  • техпаспорт БТІ (за його наявності, іноді паспорта в БТІ на нежитлові приміщення немає).

Легалізація нежитлового приміщення з Консалт Івест Буд

Консалт Івест Буд надає кваліфіковану допомогу в оформленні дозвільних документів на нерухоме майно. Грамотні фахівці вирішують клієнтські запити під час першої консультації.

Переваги співпраці з Консалт Івест Буд:

  • Оформлення документації під ключ. Усі етапи оформлення здійснюються без участі клієнта.
  • Вирішення запитів будь-якої складності. Спочатку розбираються всі деталі конкретного питання, вноситься ясність, після розробляється план дій. Ви зрозумієте, на що можете розраховувати вже під час першої консультації.
  • Оплата поетапно. Можете вносити не одразу всю суму, а її окремі частини.
  • Підписання договору. Послуга надається після підготовки та підписання угоди про співпрацю. Наявність договору – гарантія виконання зобов’язань, взятих раніше клієнтом та організацією.
  • Законне оформлення документів. Ми надаємо клієнтам справжні папери, які пройшли реєстрацію у виконавчих органах.

Залишилися питання чи хочете зробити замовлення? Будемо раді допомогти.

 

Коментар чи запитання
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*