Реєстрація права власності на квартиру

Купуючи квартиру обов’язково потрібно оформити всі документи на неї, це дозволить стати повноцінним власником об’єкта та здійснювати необхідні операції з об’єктом. Процес оформлення права власності є досить складним, починаючи від збору документів і закінчуючи фінальним етапом – зверненням для реєстрації прав власності. Щоб уникнути тяганини і якомога швидше стати власником квартири, необхідно звернутися за допомогою в надійну компанію.

Вартість оформлення власності на квартиру

Компанія «Консалт Інвест Буд» має у штаті сертифікованих спеціалістів та забезпечить якісне та швидке оформлення права власності на вашу квартиру. Ви можете розраховувати на всебічну допомогу та отримайте готовий документ суворо в обумовлений термін.

Вартість послуг визначатиметься індивідуально з урахуванням характеристик об’єкта та наявності необхідної документації.

Щоб отримати безкоштовну консультацію з усіх питань, пов’язаних із реєстрацією права власності, достатньо зателефонувати нам або залишити заявку онлайн.

Де реєструють право власності на квартиру?

До 2013 року власники квартир могли пройти процедуру реєстрації права власності на квартиру лише у БТІ. Завдяки новим правилам процес значно спрощується і тепер власник об’єкта може звернутися до нотаріуса чи державного реєстратора у Центрі надання адміністративних послуг.

Які документи підтверджують право власності на житло в Україні?

Не кожен із документів, які є на руках у власника об’єкта, буде правовстановлюючим. Відповідно до закону право власності підтверджують:

  • заповіт чи договір купівлі-продажу;
  • виписка, зроблена з реєстру прав власності на об’єкт нерухомості;
  • свідоцтво, що підтверджує право власності на певну квартиру та інші.

Документи обов’язково мають бути на руках у власника об’єкта, без них неможлива реєстрація квартири у Києві та інших містах.

Отримання права власності на квартиру

Реєстрація прав власності на квартиру в Києві та області відрізнятиметься у кожному окремому випадку. Це визначається наявністю документів, місцем розміщення об’єкта та його особливостями. Для внесення даних про квартиру до Держреєстру необхідно звернутися із заявою та документами до органу реєстрації. Після того, як нотаріус або держреєстратор внесе дані до реєстру, сформується виписка, вона і підтверджуватиме право на квартиру.

Реєстрація займає близько п’яти робочих днів. Якщо у вас немає певних знань або ви не хочете довго чекати на документи, рекомендуємо звернутися до Консалту Інвест Буд.

Як перевірити право власності на квартиру?

Щоб перевірити вже зареєстроване право власності на об’єкт, необхідно мати BankID або оформлений електронний цифровий підпис (ЕЦП). Після цього можна зайти на сайт Міністерства Юстиції України та виконати низку нескладних дій:

  • Зайти до програми за допомогою ЕЦП
  • Вибрати державний реєстр прав на нерухоме майно.
  • В особистому кабінеті потрібно зробити запит на довідку з реєстру. Тут можна написати заяву на заборону реєстраційних дій з об’єктом нерухомості. Кожна з послуг платна, оплата проводиться онлайн за допомогою сервісів.
  • Вибираємо “інформацію з реєстру на нерухоме майно і знаходимо свій об’єкт за адресою, далі потрібно тільки внести дані та подати заяву.

Після того, як документ оплачується, він стає активним і його легко можна завантажити вже в особистому кабінеті.Рекомендуємо зберегти оригінал документа, который будет подтверждать ваше право собственности на квартиру.

Перечень документов для регистрации квартиры в собственности

Важно предоставить все необходимые документы для регистрации квартиры в собственность:

  • паспорт и код идентификационный;
  • техпаспорт;
  • документ, подтверждающий право на квартиру (свидетельство, договор купли-продажи и другие) ;
  • чек оплаты административных сборов.

Техпаспорт отображает фактическое состояние определенного объекта недвижимости.

Сколько стоит оформление квартиры?

Кроме витрат часу на оформлення є ще й фінансові витрати. Ціна послуг залежатиме від терміновості оформлення, площі та місця розташування квартири. Також враховується наявність усіх документів. Після узгодження всіх питань, проведення вимірів та складання кошторису визначається вартість послуг, що фіксується у договорі.

Оформлення квартири у власність з компанією Консалт Інвест Буд

Свідоцтво про право власності на будинок в Україні легко оформити за допомогою компанії. Ми працюємо не тільки в Києві, а й по області. Контроль якості послуг, економія часу та демократичні ціни – основні переваги, які вже встигли оцінити наші постійні клієнти.

  • ✔️ Які нотаріуси реєструють право власності на квартиру❓

    Реєстрацію можуть виконати як державні, і приватні нотаріуси. Юристи рекомендують звертатися до приватних, це допоможе оперативніше вирішити питання. З іншого боку, вартість послуг буде вищою, ніж у державного нотаріуса.

  • ✔️ Чи потрібний техпаспорт для реєстрації права власності на квартиру❓

    Технічний паспорт входить до переліку обов'язкових документів для оформлення, відображає важливі технічні показники об'єкта. Техпаспорт має бути правильно оформлений, що забезпечить легкість проведення юридичних угод.

  • ✔️ Наскільки надійним є електронний державний реєстр❓

    Реєстрація прав власності в електронному вигляді здійснюється із 2013 року. Електронний портал сайту Міністерства юстиції є надійним ресурсом. Щоб перевірити вже зареєстроване право власності на об'єкт, необхідно мати BankID або оформлений електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Коментар чи запитання
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!