Оформлення права власності на нерухомість

Якщо потрібно приватизувати об’єкт нерухомості або узаконити самобуд, компанія Консалт Інвест Буд – правильний вибір. Ми надаємо різноманітні юридичні послуги, пов’язані з нерухомістю.

Вартість оформлення від 4000 грн.

Реєстрація права власності на нерухомість за допомогою нашої компанії не вимагатиме серйозних витрат. Тим більше досвідчені юристи допоможуть зібрати документи, все перевірять та вирішать більшість питань без вашої участі. Вартість такої послуги – від 4000 грн. Ми заощаджуємо ваш час та гроші!

Що таке право власності

Право власності передбачає як фактичне володіння якимось майном (у разі нерухомим), а й можливість повною мірою їм розпоряджатися. Наприклад, законний власник може продавати, обмінювати нерухомість, здавати її в оренду, оформляти в дарунок та проводити з нею інші маніпуляції. Оформлення права власності на житло закінчується його закріпленням у відповідних документах та додаванням його до Державного реєстру прав на нерухоме майно. Тільки після цієї процедури всі ці дії стають доступними.

Можливо, вам буде корисно: “Присвоєння кадастрового номера”

Порядок оформлення нерухомості у власність

Порядок оформлення права власності на нерухомість передбачає звернення до нотаріуса чи державного реєстратора (ЦНАП). Під час подання документів у двох примірниках складається заява – один залишається у реєструючого органу, а інший – у клієнта.

Після вивчення всіх документів реєстратор чи нотаріус приймає рішення про реєстрацію прав (або про відмову). Якщо все гаразд, до Державного реєстру прав на нерухоме майно вносяться оновлені відомості про об’єкт. Електронна форма інформації в реєстрі вже вважається офіційною – її можна перевірити після реєстрації на сайті з використанням особистих даних (номери паспорта або ІПН).

Свідоцтво про право власності: чи його зараз видають?

З 2016 року оформлення прав власності на нерухомість не передбачає обов’язкової видачі свідоцтва. Тепер достатньо електронного запису у відповідному реєстрі. Але якщо власникові з якоїсь причини потрібне свідоцтво у паперовому форматі, його можна запросити додатково.

Які документи потрібні для оформлення власності

Оформлення права власності на нерухоме майно починається із підготовки пакета документів. До нього входять:

  • вже згадана заява, яка оформляється на місці у нотаріуса або державного реєстратора у двох примірниках;
  • паспорт та ІПН заявника;
  • документ, що підтверджує право на володіння майном, що оформляється у власність;
  • чек, що підтверджує оплату державного мита.

Після надання пакета документів частина паперів оформляється в електронному вигляді, оскільки основна робота ведеться у цьому форматі. Самому заявнику готувати електронні копії не потрібно — вони будуть зроблені вже під час подання заяви, тому пакет надає лише оригінали.

Документи, що підтверджують право власності

До документів, що підтверджують право власності, належать договори купівлі-продажу, обміну, дарування, а також деякі рішення суду, папери про набуття спадщини тощо. Незалежно від цього, що йдеться, нотаріус чи представник державного реєстратора уважно перевіряє справжність документів, і навіть відповідність скоєної угоди вимогам закону.

Як можна переоформити нерухомість з одного власника на іншого

Переоформлення нерухомості з одного власника на іншого ґрунтується на таких процедурах, як купівля-продаж, обмін, дарування, набуття спадщини. Тобто для початку власник має отримати один із документів, названих у попередньому пункті. Відразу об’єкт переходить за договором нового власника, а вже після цього на основі документів володіння проводиться оформлення права власності на нерухомість. Воно відбувається за схемою, описаною вище.

Вартість послуг та строки оформлення права власності на нерухоме майно

Ціна процедури складається з кількох моментів. Так, потрібно сплатити державне мито та послуги нотаріуса. Додатково оплачуються послуги посередників, якщо ви не самі подаєте документи, а підключаєте до цього професіоналів.

Компанія “Консалт Інвест Буд”, яка бере на себе основні завдання та допомагає швидко здійснювати оформлення права власності на житло, пропонує послугу вартістю від 4 тисяч гривень.

Читайте також: “Оцінка комерційної нерухомості”

Отримання права власності на нерухомість з компанією Консалт Інвест Буд

Клієнти обирають нас з різних причин:

“Консалт Інвест Буд” – ваш надійний та перевірений помічник у юридичних питаннях, пов’язаних з нерухомістю. Якщо у вас виникли запитання чи потрібно терміново приватизувати об’єкт, зв’яжіться з нами — ми запропонуємо ефективний варіант взаємодії.

  • висока кваліфікація всіх спеціалістів та великий досвід роботи з нерухомістю різних видів;
  • можливість отримати безкоштовну консультацію;
  • найбільш вигідні ціни у Києві;
  • продумана система роботи, що економить чимало сил та часу;
  • ефективна допомога у складанні документів та гарантований результат, якщо немає проблем, що не залежать від юристів.