Допомога у реєстрації права власності на нежитлове приміщення

Нежитловим вважається таке приміщення, яке не належить до житлового фонду. Це переважно об’єкти комерційного призначення, такі як магазини, складські та офісні приміщення, кафе, ресторани, господарські будівлі, промислові комплекси та інші. Таку нерухомість потрібно зареєструвати, це дає право розпоряджатися об’єктом на власний розсуд (продати, здати в оренду, обміняти, подарувати).

З нашими спеціалістами процедура займе мінімум часу та буде виконана відповідно до закону. Додатковою перевагою буде безкоштовна консультація та прийнятна ціна на послуги. Ми узгодимо усі питання та зробимо роботу за вас.

Як зареєструвати право власності на нежитлове приміщення?

Процедура реєстрації майнових прав відбувається однаково для житлових та нежитлових об’єктів. Цивільний Кодекс України стверджує, що виникнення права власності на нежитлове приміщення, на яке провадиться державна реєстрація, з’являється відразу після виконання реєстрації права власності на володіння. Для отримання реєстрації власнику необхідно подати заяви до різноманітних державних інстанцій та отримати відповідні документи з підписами та печатками.

Результатом оформлення права власності на володіння стане витяг із держреєстру. Вона вважається документом, що підтверджує отримання власником права власності та внесення інформації про це до Реєстру. Отримання витягу – підсумковий етап реєстрації права власності.

У деяких випадках можлива відмова в оформленні. Якщо надано неповну інформацію, неправильно заповнено заяву, є невідповідність вимогам законодавства, документи можуть залишити без розгляду. Важливо заздалегідь переконатися, що немає інших власників приміщення, і всі документи правильно оформлені. Ми розбираємо всі нюанси процесу та вносимо ясність вже на першій безкоштовній консультації, тому результат завжди буде позитивним у бік клієнта.

Які документи підтверджують право власності на нежитлове приміщення?

Щоб на нежитлові приміщення підтвердити право власності, необхідно надати один із таких документів:

  • оформлений заповіт;
  • витяг із державного реєстру;
  • документ про передачу у спадок;
  • судовий висновок;
  • свідоцтво про державну реєстрацію, що підтверджує права на об’єкт нерухомості;
  • договір купівлі-продажу чи дарування, міни.
  • Інвестиційні договори.

Додатково надаються інші документи, вони можуть відрізнятися залежно від виду права власності, яке реєструється. Якщо у реєстрі нерухомості об’єкта не буде, з ним не можна здійснювати операції.

Де можна реєструвати право власності на нежитлові приміщення?

Як і інші об’єкти, нежитлове приміщення реєструється у нотаріуса або реєстратора в Центрі надання адміністративних послуг. Прямо під час оформлення угоди у нотаріуса можна одразу зареєструвати право власності, але за умови, що є всі документи для реєстрації права на нежитлове приміщення.

Процес реєстрації може тривати від двох до п’яти днів, залежно стану об’єкта і документів нею.

Ціна та строки реєстрації нежитлового приміщення

Ціна реєстрації на нежитлові приміщення визначається виходячи з площі, розташування об’єкта, а також стану документації.

Вартість процедури оформлення в Києві та області буде відрізнятися та визначається після складання кошторису.

Необхідні документи для реєстрації права власності на нежитлове приміщення

Необхідно буде зібрати такі документи для оформлення права власності на нежитлове приміщення:

  • ідентифікаційний код та паспорт (для фізичних осіб);
  • установчі документи (для юридичних);
  • документи, що підтверджують декларація про нерухомість (свідоцтво купівлі-продажу, договір дарування та інші);
  • технічний паспорт (якщо він був розроблений раніше).

Ми надаємо консультаційну підтримку на будь-якому етапі та підготуємо всі документи відповідно до вимог законодавства. Спільно із клієнтом визначається основний перелік етапів роботи, а також проводяться розрахунки, виміри об’єкта.

Легалізація нежитлового приміщення з Консалт Івест Буд

Реєстрація права власності на житлове приміщення або нежитловий об’єкт із професійними юристами компанії «Консалт Інвест Буд» пройде грамотно та швидко. Ви можете стати повноправним власником об’єкта.

Наші співробітники мають високий рівень підготовки та багаторічний досвід, тому можете бути впевнені, що процедура пройде грамотно, вчасно, а всі розрахунки будуть зроблені без помилок. Ми завжди відповідаємо за результат роботи. Правильно оформлений комерційний об’єкт приноситиме гарантований прибуток.

  • ✔️ Чи можна здати в оренду склад, якщо його немає у реєстрі нерухомості❓

    Продати, здати в оренду, обміняти, подарувати та виконати інші дії з нерухомістю не можна без реєстрації права власності. Це буде незаконно.

  • ✔️ Чи потрібно платити держмито при реєстрації права власності на нежитловий об'єкт❓

    Так, держмито є. Після того, як прийнято позитивне рішення, державний реєстратор чи нотаріус дає квитанцію, яку потрібно сплатити.

  • ✔️ Якщо магазин розташований у сільській місцевості Київської області, право власності потрібно реєструвати❓

    Так, незалежно від місця розміщення об'єкта нерухомості, як житловий, так і нежитловий, потрібно реєструвати. Наша компанія надає послуги по Києву та області.

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!