Реєстрації права власності за рішенням суду

Відповідно до статті 392 у Цивільному кодексі кожен власник об’єкта майна має законне право подати до суду позов, спрямований на визнання права власності на цю нерухомість. Судове рішення за таким позовом буде підставою, щоб зареєструвати свої права на об’єкт. Такі дані вносяться до відповідного реєстру нерухомості.

Як відбувається реєстрація права власності за рішенням суду, підкажуть фахівці «Консалт Інвест Буд». Завдяки багаторічному досвіду, наші юристи точно знають, як зареєструвати майно, щоб це було швидко і в рамках закону.

Чи потрібно реєструвати власність у разі отримання рішення суду?

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» на об’єкт нерухомості виникають права власності саме після внесення даних до Реєстру.

Рішення суду як окремий документ не дозволяє розпоряджатися об’єктом. Після отримання рішення суду процес реєстрації не буде завершено. Рішення суду належить до правовстановлюючих документів, що є основою нотаріальних дій. Тому потрібно ще звернутися до нотаріуса та зареєструвати нерухомість на себе. Тільки реєстрація права власності буде підставою, щоб продати об’єкт, здати в оренду, подарувати чи передати у спадок.

Що має бути зазначено у судовому рішенні, щоб об’єкт можна було внести до реєстру?

Визнання права власності на об’єкти нерухомості відбувається після внесення до регістру. Для цього у судовому рішенні мають бути такі дані:

  • адреса об’єкта нерухомості;
  • дата набрання чинності судовим рішенням;
  • фонд житловий чи нежитловий;
  • дата дії рішення;
  • площа об’єкта (загальна та житлова, якщо є);
  • вид об’єкта (квартира, будинок, комерційне приміщення та інші);
  • наявність додаткових споруд (для приватного будинку це прибудова, гараж та інші);
  • за ким має бути визнано декларація про об’єкт;
  • можливість виконати держреєстрацію.

Всі ці відомості потрібні для внесення в реестр нерухомості.

Хто реєструє право власності на нерухомість за рішенням суду?

До 2013 року правом реєструвати нерухомість було надано виключно орган БТІ. Відповідно до статті 10 Закону України “Про державну реєстрацію майнових прав” проводити реєстрацію може державний реєстратор чи нотаріус.

Необхідні документи для реєстрації права власності за рішенням суду.

Після того, як право власності на нерухомість через суд визнано, залишилося лише його зареєструвати.

Для внесення інформації про власника та об’єкт нерухомості до Реєстру необхідно підготувати такі документи:

  • паспорт та ідентифікаційний код для фізичної особи;
  • установчі документи для юридичної особи;
  • технічний паспорт;
  • рішення суду як правовстановлюючий документ.

Також заповнюється заява встановленої форми та додається квитанція про оплату, що стягується за реєстрацію права на нерухомість. При необхідності можуть знадобитися інші документи. Їх необхідно заздалегідь підготувати, щоб отримати позитивне рішення щодо внесення об’єкта до Реєстру нерухомості.

Вартість та термін реєстрації права власності за рішенням суду

Реєстрація права власності за рішенням суду в Україні відбувається протягом декількох днів, найчастіше це 2-5 днів з моменту, коли заява була внесена до бази.

Вартість отримання документа, що підтверджуватиме реєстрацію права власності, визначається індивідуально та залежатиме від характеристик об’єкта (площі, типу, місця розташування).

Замовити реєстрацію нерухомості за рішенням суду Консалт Інвест Буд

У нашій особі ви знайдете надійного партнера, який допоможе заощадити ваш час і кошти. Реєстрація майна за ухвалою суду – досить затребувана послуга. Ми пропонуємо безкоштовну консультацію та доступні ціни. Усі роботи виконуються з урахуванням побажань замовника. Повна вартість послуги в нашій компанії одна з найнижчих, вона визначається після затвердження кошторису.

  • ✔️ Якщо є рішення суду, потрібно реєструвати будинок❓

    Так, обов'язково потрібно звернутися до нотаріуса чи державного реєстратора. Рішення суду як окремий документ не дозволяє розпоряджатися об'єктом.

  • ✔️ Які документи на землю необхідні для реєстрації права власності❓

    Надаються документи, що підтверджують право на землю (договір купівлі-продажу, договір дарування, рішення суду та інші. Якщо ділянка не вносилася після 2013 року до реєстру нерухомості, потрібна виписка із земельного кадастру.

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!