Узаконити нове будівництво

Компанія «Консалт Інвест Буд» візьме на себе реалізацію проекту різної складності. Маючи досвід роботи з різними об’єктами і ліцензію, наша компанія виступає експертом в узаконення будівництва, супроводжуючи клієнта на всіх етапах, починаючи від збору необхідних документів і до отримання дозвільної документації.

Зміст:

Житлові та садові будинки до 500 кв.м.

Будь-якої складності об`єкти будівництва (житлові забудови, садові чи дачні будинки, добудови до них, господарські будівлі (сараї, гаражі, ангари, літні кухні, веранди, теплиці), лазні, та подальша їх експлуатація мають пройти певні етапи по введення в експлуатацію споруд з отриманням дозвільних документів та бути легалізованими. Крім того, якщо Ви маєте намір потім продати, передати в оренду, подарувати, розділити, застрахувати, підключити комунікації, передати за заповітом об`єкт свого спорудження, необхідно поетапно узаконити весь процес процедури та в результаті отримати витяг на право власності з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Фактичні власники житлових будинків із площею до 500 кв.м. та добудов до них), та садових, дачних будинків мають можливість пройти загальну процедуру легалізації будівництва.
Вікова категорія власника земельної ділянки під будівництво повинна бути не менше 18 років, а сама ділянка має відповідати цільовому призначенню. Власник землі має мати всі належні документи володіння цієї ділянки.

Етапи планування робіт по узаконенню будівництва:

  • отримання будівельного паспорту (відповідність будівництва дотриманням будівельних норм містобудівних та архітектурних вимог, ескізні наміри забудови), який відображає розміщення забудови, зовнішній вигляд фасаду, поверховість;
  • реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в Державній архітектурно-будівельній інспекції) (зареєстроване повідомлення є офіційним дозволом на будівництво)
  • розробка та затвердження сертифікованим інженером технічного паспорту на забудову (в тому числі зняття замірів об`єкту обстеження), в якому відображаються технічні характеристики будівлі (площа забудови, поверховість, дата будівництва, тощо);
  • внесення технічного паспорту до порталу Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва;
  • оформлення та реєстрація декларації (підтвердження введення будинку в експлуатацію) про введення будівлі в експлуатацію в Державній архітектурно-будівельній інспекції сертифікованим інженером;
  • отримання рішення про присвоєння адреси домоволодіння (житловий будинок) в органах місцевої влади або отримання довідки про присвоєння адреси домоволодіння в садовому кооперативі (садовий чи дачний будинок);
  • реєстрація права власності на забудову в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та отриманням витягу з даного реєстру.

Така процедура потребує наступний обсяг належно оформлених документів, а саме:

  • викопіювання з генеральному плану території в органах місцевої влади;
  • нотаріально завірені копії документів на право власності земельною ділянкою або копії документів на володіння землею завірені місцевим органом влади;
  • оригінали документів, які ідентифікують власника (паспорт, ідентифікаційний код).

Наші фахівці “Консалт Інвест Буд” приділяють увагу кожній деталі, роблять точні розрахунки, щоб ви вчасно отримали дозвільну документацію і всі майбутні ремонтно-будівельні роботи були виконані якісно. З нами ви зможете визначити і подолати будь-які правові проблеми, які можуть стати перешкодами для реалізації ваших планів і ідей.

Житлові будинки більше 500 кв.м. та нежитлові об’єкти

Будь-якої складності об`єкти будівництва (житлові забудові, добудови до них, господарські будівлі (сараї, гаражі, ангари, літні кухні, веранди, теплиці), лазні, басейни, об’єкти нежитлового фонду (склади, офіси, магазини, інше), та подальша їх експлуатація мають пройти певні етапи по введенню в експлуатацію споруд з отриманням дозвільних документів та бути легалізованими. Крім того, якщо Ви маєте намір потім продати, передати в оренду, подарувати, розділити, застрахувати, підключити комунікації, передати за заповітом об`єкт свого спорудження, необхідно поетапно узаконити весь процес процедури та в результаті отримати витяг на право власності з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Фактичні власники житлових із площею більше 500 кв.м. та добудов до них, власники нежитлових будывель мають можливість пройти при оформленні нерухомості загальну процедуру оформлення об`єкту будівництва.

Вікова категорія власника земельної ділянки, на якій розміщено об`єкт самочинного будівництва, повинна бути не менше 18 років, а сама ділянка має відповідати цільовому призначенню. Власник землі має мати всі належні документи володіння цієї ділянки.

Етапи планування робіт по узаконенню будівництва:

  • топографічна зйомка геодезиста, яка відображає повну характеристику земельної ділянки (план місцезнаходження та межі ділянки, визначення відстаней між розміщеними на ній об`єктами). Топографічна зйомка надається разом з містобудівним розрахунком до відділу районної архітектури органу місцевого управління для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
  • розробка архітектором предпроектних пропозицій, де відображається прив`язка запланованого будівництва з уже існуючими спорудами відповідно до будівельних норм для розгляду до відділу районної архітектури органу місцевого управління;
  • отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки (стосується будівництва житлових будинків площею більше 500 кв.м. і нежитлових комерційних об’єктів нерухомості незалежно від площі) (визначення комплексу вимог до проектування та будівництва у відповідності до щільності забудови ділянки та поверховості, відступів споруд та прибудов від обмежувальних (червоних) ліній, визначення вимог до меж земельної ділянки ) у відділі районної архітектури органу місцевого управління;
  • розробка архітектором робочого проекту (стосується будівництва площею більше 500 кв.м.), який містить архітектурні рішення для розробки документації для будівництва;
  • отримання документів на технічний та авторський нагляд (накази, сертифікати відповідального за процесом архітектора);
  • реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт в Державній архітектурно-будівельній інспекції) (зареєстроване повідомлення є офіційним дозволом на будівництво)
  • розробка та затвердження сертифікованим інженером технічного паспорту на забудову (в тому числі зняття замірів об`єкту обстеження), в якому відображаються технічні характеристики будівлі (площа забудови, поверховість, дата будівництва, тощо);
  • внесення технічного паспорту до порталу Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва;
  • оформлення та реєстрація декларації (підтвердження введення будинку в експлуатацію) в електронному реєстрі дозвільних документів про введення будівлі в експлуатацію в Державній архітектурно-будівельній інспекції сертифікованим інженером;
  • отримання рішення про присвоєння адреси домоволодіння (житловий будинок) в органах місцевої влади;
  • реєстрація права власності на забудову в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та отриманням витягу з даного реєстру.

Така процедура потребує наступний обсяг належно оформлених документів, а саме:

  • нотаріально завірені копії документів на право власності земельною ділянкою або копії документів на володіння землею завірені місцевим органом влади;
  • оригінали документів, які ідентифікують власника (паспорт, ідентифікаційний код).

Якщо виникнуть під час оформлення якісь додаткові нюанси, команда ТОВ “Консалт Інвест Буд” прикладе максимум зусиль, знань та кмітливості для їх вирішення. Ми раді, що Ви з нами!

  • Для чого потрібно узаконити новЧи вважається будівля, збудована до 1992 року самочинною?у споруду?

    Ні, такі будівлі підлягають зразу реєстрації в Державному реєстрі нерухомого майна.

  • Скільки по часу займає процедура реєстрації будівлі спорудженої до 1992 року?

    По часу близько 1 місяці разом із збором всіх потрібних документів для реєстрації

  • Яка вартість процедури легалізації будівлі спорудженої до 1992 року?

    Садовим будинком вважається приміщення сезонного користування, яке задовольняє побутові та інші потреби користувача. Воно використовується для тимчасового перебування.

  • Які документи потрібні для узаконення нової

    Перелік документів для узаконення новобудови такий: викопіювання з генерального плану, нотріально завірені копії документів на володіння земельною ділянкою, паспорт та код власника. З цим переліком документів Ви звертаєтесь до спеціалістів «Консалт Інвест Буд» і ми Вам допомагаємо узаконити вашу будівлю!

  • Скільки часу займає узаконення нової споруди?

    При повному будівництві процедура займає від 3-ох місяців

  • У яких випадках можна використати загальну процедуру оформлення будівлі?

    Загальна процедура оформлення будівлі використовується у випадках, коли об'єкт новий, має площу не більше 500 м2 – житловий будинок та не більше 300 м2 – садовий будинок, і зведений не раніше 09.04.2015 року.

  • Яка вартість процедури оформлення будинку більше 500 кв м?

    Вартість процедури залежить від площі будинку, конфігурації поетажних планів, стану документів на земельну ділянку, місце розміщення, наявності містобудівних документів. Кожен об'єкт індивідуальний.

  • Які терміни виконання процедури оформлення будинків більше 500 кв м та нежитлових будівель?

    Терміни відносно плаваючі, в залежності від стану наявних документів.

  • Чи надаєте ви послуги в області та передмісті?

    Ми надаємо послуги з узаконення нової споруди в Києві та Київській області: Васильківський район, Києво-святошинський район, Обухівський район, Макаровську район.

Коментар чи запитання
  1. says:

    Проживаю в Обуховском районе, а дача далеко от Киева. В некоторые компании обращался, не все берутся за узаконивание недвижимости в пригороде. А Консалт Инвест Буд работает по Киевской области. Ребята все сделали все оперативно и четко, остались отличные впечатления.

  2. says:

    При продаже дома оказалось, что сарай не узаконен. Не пойму, как так получилось, с мужем развелись, а все работы проводил он. Мне нужно было срочно продать, нужны были деньги на операцию, а из-за пристройки все остановилось. Хорошо, что у подруги работает родственница в Консалт Инвест Буд. Я позвонила и на следующий день сделали замеры, расчеты. Теперь могу быстро продать дом, спасибо вам.

  3. says:

    В прошлом году меня обманули мошенники. Взяли деньги и через неделю принесли документы на пристройку во дворе. Я часто болею, родственников нет и не особо разбираюсь в бумажках этих. Когда решила продать дом и переехать на квартиру, то выяснилось, что оформлено все неправильно. Поговорила с соседкой, она обращалась в фирму Консалт Инвест Буд, чтобы продать дом и рекомендовала ее. Очень любезные сотрудники, мне понравились. Теперь я проверила все документы, у них есть сертификат, дали договор. Теперь все сделали как надо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*