Реєстрація права власності на будинок

На земельній ділянці може бути збудовано житловий, садовий або дачний будинок. Вони вирізняються функціональним призначенням. Для того, щоб проживати в будь-якому із зазначених об’єктів на законних підставах, а також здійснювати будь-які операції з нерухомістю необхідно правильно оформити її у власність. Якщо у реєстрі нерухомості такого об’єкта немає, його неможливо продати, здати, подарувати, просто передати у спадок.

Реєстрація права власності на садовий будинок, житловий або дачний – одна з найбільш популярних послуг серед наших клієнтів. Ми намагаємося продумати кожну дрібницю, зробити правильні розрахунки та оформити документи у максимально стислий термін.

Вартість реєстрації права власності на будинок

Ціна оформлення права власності залежатиме від площі та розташування об’єкта, а також термінів надання послуг, наявності потрібних документів та особливостей об’єкта нерухомості. Важливу роль грає термін оформлення, він може зайняти кілька днів.

Навіщо потрібно реєструвати будинок?

Більшість будинків залишаються неоформленими, відсутні документи. У такій ситуації власник об’єкта не зможе виконати такі операції:

  • Підключити будинок житловий до необхідних комунікацій (каналізація, газ, вода). Комунальні служби вимагають правовстановлюючу документацію, перш ніж надавати послуги.
  • Продати, подарувати чи передати у спадок будинок.
  • Використовувати об’єкт як заставу для отримання кредиту.
  • Здавати будинок в оренду.

За експлуатацію будинку без реєстрації в ДАСІ можна отримати штраф, який становить від 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порядок реєстрації будинку у власність з компанією Консалт Івест Буд

Порядок реєстрації права власності на будинок включає такі етапи:

  • Збір необхідних документів.
  • Після того, як всі документи були отримані, вони передаються до Центру надання адміністративних послуг, розташованого за місцем розташування житла.
  • Документи проходять ретельну перевірку, поле чого можна буде зареєструвати право власності у спеціальному державному реєстрі всіх прав на нерухоме майно. Через деякий час видається на руки готовий витяг, що підтверджує факт реєстрації.

Інформацію про реєстрацію можна дізнатись на сайті Міністерства юстицій у «Кабінеті електронних сервісів». Процедура може тривати кілька днів. Також обов’язково потрібно сплатити держмито. Реєструючий орган також може ухвалити рішення відмовити у реєстрації права власності на будинок. Найчастіше причиною відмови є відсутність документів чи помилка у них. Заявник повинен стежити за ходом процедури і при необхідності усувати всі проблеми.

Якщо звернутися до наших спеціалістів, реєстрація на житловий, дачний, садовий або недобудований будинок пройде максимально швидко і в рамках закону.

Необхідні документи для реєстрації права власності на будинок

Важливо надати такі документи для реєстрації права власності додому:

  • ідентифікаційний код та паспорт власника;
  • документи на ділянку землі.

Техпаспорт не є документом на право власності нерухомого об’єкта, але його обов’язково потрібно оформити, якщо проводитимуться операції з комерційною нерухомістю. За потреби можуть знадобитися інші документи, їх перелік визначається індивідуально.

Комплект документів залежатиме від підстави набуття права власності на будинок. Наприклад, при наслідуванні будинку потрібно буде свідоцтво про право на спадщину, нотаріальну угоду про поділ спадщини, свідоцтво про право на спадщину.

Які можуть бути документи, що встановлюють право на будинок?

Внаслідок процедури оформлення на житловий будинок або садовий, дачний, його власник отримає технічний паспорт, а також декларацію, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації та виписку з Реєстру прав на майно.

Скільки коштує оформити будинок у власність з Консалт Інвест Буд?

Вартість оформлення на збудований житловий будинок або інші види нерухомості різна і залежить від таких факторів:

  • площа садового, житлового або дачного будинку;
  • місця розміщення об’єкта;
  • року побудови даного об’єкта;
  • стану та наявності необхідної технічної документації.

Ціна визначатиметься після проведення необхідних вимірів та розрахунків.

Хто реєструє право власності на приватний будинок та вносить дані до державного реєстру?

Оформлення права на дачний будинок та інші об’єкти нерухомості можна виконати в Центрі надання адміністративних послуг або нотаріуса (приватного або державного).

Зареєструвати право власності на житловий, дачний, садовий будинок з Консалт Інвест Буд

У нашій особі ви знайдете надійного партнера, який допоможе вирішити питання оформлення будинку. Щоб зареєструвати об’єкт нерухомості, достатньо зателефонувати нам або залишити заявку на сайті. Безкоштовна консультація дозволяє дізнатися всі питання. Наш співробітник виїжджає на об’єкт, робить необхідні виміри та складає кошторис. Ми допоможемо зареєструвати об’єкт не лише у Києві, а й у Київській області та гарантуємо грамотність, оперативність, уважність та відповідальність.

У нашому штаті працюють досвідчені інженери, сертифіковані архітектори та кваліфіковані юристи, тому всі послуги надаються на найвищому рівні.

  • ✔️ Коли можна переглянути виписку з реєстру в електронному вигляді❓

    Після того, як документ оплачується, він стає активним та його легко можна завантажити вже в особистому кабінеті. Мирекомендуємо вам зберегти первинний документщо підтверджує право власності на квартиру.

  • ✔️ Чи можна оформити право власності якщо немає ІПН❓

    Без ІПН процедура реєстрація неможлива. Документ потрібен для оформлення будь-яких угод із нерухомістю. Отримати ІПН можна у ДПА у Києві або районній ДПІ.

  • ✔️ Де заперечуються дії реєстратора❓

    Оскаржувати дії реєстратора, якщо вони порушили права заявника, можна по-різному. Звернутися можна до суду чи Міністерства юстиції.